VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU LAMIO.SK |
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKYVšeobecné obchodní podmínky internetového obchodu www.lamio.sk, LEDDY s.r.o.
4. Všeobecné obchodní podmínky jsou vypracovány v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jako "občanský zákoník"), zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jako "obchodní zákoník"), zákonem č. 250/2007 Zz o ochraně spotřebitele ao změně zákona České národní rady č. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů (dále jako "Zákon o ochraně spotřebitele"), zákonem č. 102/2014 Zz o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího ao změně některých zákonů (dále jako "Zákon č. 102/2014"), zákonem č. 22/2004 Sb o elektronickém obchodu ao změně zákona č. 128/2002 Sb o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele ao změně některých zákonů, ve znění zákona č. 284/2002 Sb (dále jako "Zákon o elektronickém obchodu") a zákonem č. 428/2002 Sb o ochraně osobních údajů (dále jako "Zákon o ochraně osobních údajů") a tvoří součást každé kupní smlouvy uskutečněné mezi smluvními stranami. Na práva a povinnosti které nejsou upraveny VOP se použijí zejména zákonná ustanovení výše uvedených právních předpisů.
a) smlouva - smlouvou se rozumí kupní smlouva uzavřená podle § 409 a násl. Obchodního zákoníku, na základě které se prodávající zavazuje dodat kupujícímu zboží / službu nacházející se v aktuální nabídce prodávajícího v internetovém obchodě lamio.sk; smlouva se skládá z objednávky kupujícího a potvrzení o přijetí objednávky prodávajícím. Smlouva já uzavřena okamžikem kdy potvrzení o přijetí objednávky prodávajícím bylo doručeno v elektronické podobě kupujícímu; b) kupující - spotřebitel - je fyzická nebo právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání a která nakupuje výrobky nebo užívá služby pro osobní potřebu nebo pro potřebu příslušníků své domácnosti; c) kupující - podnikatel - fyzická nebo právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní činnosti, jiné podnikatelské činnosti nebo povolání, nebo osoba jednající jejím jménem nebo na její účet a která nenakupuje výrobky nebo nepoužívá služby pro osobní potřebu nebo pro potřebu příslušníků své domácnosti; d) kupující - kupujícím se pro účely VOP rozumí spolu kupující - spotřebitel a kupující - podnikatel; e) objednávka- objednávkou se rozumí kupujícím vyplněný a odeslán elektronický objednávkový formulář zpracovaný systémem elektronického obchodu (resp. e-mail odeslán na e-mailovou adresu prodávajícího s náležitostmi předmětného formuláře) a směřující k uzavření smlouvy; f) objednávkový formulář - obsahuje informace o kupujícím, prodávajícím (obchodní jméno, sídlo, telefonní číslo prodávajícího a další údaje, které jsou důležité pro kontakt kupujícího s prodávajícím, zejména adresu jeho elektronické pošty), seznam objednaného zboží (z aktuální nabídky prodávajícího zveřejněné na jeho stránkách elektronického obchodu) včetně popisu hlavních vlastností objednaného zboží nebo charakter služby v rozsahu přiměřeném použitému prostředku komunikace a zboží nebo službě, cenu tohoto zboží (celkovou cenu zboží nebo služby včetně daně z přidané hodnoty a všech ostatních daní nebo pokud vzhledem k povaze zboží nebo služby nelze cenu přiměřeně určit předem, způsob vypočítá, jakož i náklady na dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky, nebo pokud tyto náklady a poplatky nelze určit předem, skutečnost, že do celkové ceny mohou být účtovány takové náklady nebo poplatky), seznam služeb s cenou a výšku případných slev, lhůtu, do k torej se prodávající zavazuje dodat výrobek nebo poskytnout službu, informaci o postupech uplatňování a vyřizování reklamací a stížností, poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady výrobku nebo služby, informaci o existenci a podrobnostech záruky poskytované výrobcem nebo prodávajícím, pokud ji výrobce nebo prodávající poskytuje, informaci o právě kupujícího odstoupit od smlouvy, podmínkách, lhůtě a postupu při uplatňování práva na odstoupení od smlouvy; součástí objednávkového formuláře je i
formulář pro odstoupení od smlouvy pro kupujícího - spotřebitele (viz příloha č. 1 VOP - ke stažení ZDE a poučení o uplatnění práva kupujícího spotřebitele na odstoupení od smlouvy (viz příloha č. 2 VOP - ke stažení
Informaci o povinnosti kupujícího zaplatit zálohu nebo poskytnout jinou finanční záruku na žádost prodávajícího ao podmínkách, které se na jeho poskytnutí vztahují, pokud ze smlouvy vyplývá pro kupujícího takový závazek, informaci o možnosti a podmínkách řešení sporu mimosoudní cestou, informaci o délce trvání smlouvy ( pokud jde o smlouvu uzavřenou na dobu určitou) a informaci o minimální délce trvání závazků kupujícího vyplývajících ze smlouvy, jestliže ze smlouvy vyplývá pro kupujícího takový závazek,
3. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ - UZAVŘENÍ SMLOUVY
2. Kupující má právo zrušit objednávku bez udání důvodu kdykoliv před expedicí zboží a to prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
3.Predávajúci má právo zrušit objednávku v případě nedodání zboží z důvodu vyšší moci, z důvodu ukončení jeho výroby, z důvodu jeho vyprodání nebo z důvodu nemožnosti dodání v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, ve všech těchto případech prodávající o tom informuje kupujícího . Prodávající je oprávněn poskytnout možnost dodání náhradního zboží. Kupující má právo odmítnout možnost dodání náhradního zboží a odstoupit od objednávky uvedeného zboží. V případě úhrady kupní ceny nebo její části budou při zrušení objednávky finanční prostředky vráceny kupujícímu ve lhůtě 14 (čtrnáct) kalendářních dnů stejným způsobem jaký byl použit při platbě za zboží, pokud kupující nepožádá jinak.
4.K akceptaci objednávky zboží ze strany prodávajícího a tedy k přijetí návrhu na uzavření smlouvy ze strany prodávajícího dojde doručením písemného potvrzení o přijetí správně a úplně vyplněné objednávky elektronickou formou (e-mailem) ze strany prodávajícího.
5. Smlouva je uzavřena okamžikem kdy potvrzení o přijetí objednávky prodávajícím bylo doručeno kupujícímu. Smlouva se uzavírá v slovenském jazyce.
2. Kupující souhlasí s prodloužením dodací lhůty v případě, že si to výroba objednaného zboží nebo jiné okolnosti vyžadují. V případě, že prodávající není schopen dodat kupujícímu všechno objednané zboží v dohodnutém termínu, vyrozumí o této situaci v co nejkratším čase kupujícího a sdělí mu předpokládaný termín dodání objednaného zboží nebo mu navrhne dodání náhradního zboží.
3. Pokud prodávající nemůže kupujícímu objednané zboží dodat / službu poskytnout z důvodů na straně prodávajícího, je povinen o tom neprodleně informovat kupujícího a do 14 dní mu vrátit cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu, pokud se strany nedohodnou na náhradním plnění.
4. Při náhradním plnění je prodávající povinen kupujícímu - spotřebiteli dodat zboží ve stejné kvalitě a ceně; náklady spojené s vrácením zboží při odstoupení kupujícího - spotřebitele od smlouvy nese v tomto případě prodávající.
5. Pokud se strany nedohodnou na náhradním plnění, prodávající je povinen nahradit kupujícímu všechny prokázané náklady, které kupující vynaložil v souvislosti s objednáním zboží / služby.
6. Dodání zboží prodávající uskuteční vlastními prostředky k rukám kupujícího (nebo kupujícím písemně zmocněné osobě k převzetí zboží), nebo prostřednictvím třetích osob (přepravních a zásilkových společností), nebo prostřednictvím předem označeného přepravce ze strany kupujícího, nebo na základě dohody s kupujícím zboží připraví u prodávajícího na předání.
7. Dodání zboží je uskutečněno jeho předáním kupujícímu (nebo kupujícím písemně zmocněné osobě k převzetí zboží), resp. jeho předáním prvnímu přepravci k přepravě.
8. O přesném datu a čase doručování zboží prodávající informuje kupujícího v přiměřeném časovém předstihu vhodným způsobem.
9. Predávajúci neodpovídá za opožděnou dodávku zboží zaviněnou doručovatelem (pošta, kurýr) nebo udáním nesprávné adresy kupujícího.
10. Přepravované zboží musí být vhodně a bezpečně zabalený (tzv. Technický obal) a přelepen identifikační páskou prodávajícího nebo elektronického obchodu. Při převzetí zboží je kupující zejména povinen zkontrolovat zda bylo dodáno zboží řádně zabaleno a vybavený pro přepravu a zda je zboží bez vad.
11. Kupující svým podpisem na přepravním listu potvrdí při převzetí zboží současně i neporušitelnost obalu a kompletnost / celistvost zboží. V případě viditelného poškození zboží je kupující oprávněn nepřevzít zboží a vyznačit poznámku o poškození zboží v přepravním listě s výstižným popisem tohoto poškození. Všechny později oznámené vady a poškození, resp. reklamace dodaného množství a kvality zboží nebudou ze strany prodávajícího akceptovány.
12. Reklamaci za případné nedodání zboží vinou doručovatele nebo poškození zboží zaviněné doručovatelem je nutné v takových případech uplatňovat přímo u doručovatele. Reklamace mechanického poškození zboží zapříčiněného přepravou, převzetí jehož bez vad potvrdil kupující doručovateli, nebudou prodávajícím uznány jako oprávněné a plnění z takové reklamace nebude kupujícímu poskytnuty.
4. Pokud kupující požádá prodávajícího o opětovné zaslání zboží, a to prostřednictvím e-mailu na adresu prodávajícího: info@lamio.sk nebo telefonicky na telefonní číslo prodávajícího: +421 2 622 44 222, prodávající doúčtuje k celkové ceně zásilky druhý manipulační poplatek a poštovné dle platného ceníku. Opětovné odeslání takto vrácené zásilky je možné pouze na základě úhrady předem.
6. Současně s převzetím zboží kupujícím, přičemž nezáleží na tom, zda kupující převezme zboží osobně nebo prostřednictvím pověřené / zmocněné osoby přechází na kupujícího nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení předmětu koupě, včetně užitků.
2. Prodávajici negarantuje časovou platnost těchto kupních cen a nabídky, jelikož tyto jsou závislé na jejich stanovení ze strany subdodavatelů jednotlivých zboží / výrobků.
3. Cena zboží zahrnuje cenu dopravy, náklady na pojištění zboží, ani jiné náklady spojené s dodáním zboží, pokud to není výslovně zvlášť dohodnuté nebo stanovené v popisu zboží / výrobku, pokud je objedavna doručování na území Slovenka nebo České republiky.
4. Kupující spolu se zbožím obdrží i fakturu, kde má vyúčtovanou celkovou cenu, tj kupní cenu zboží. Prodávající tak vydá kupujícímu doklad o koupi zboží, ve kterém je uvedeno:
6. Placení kupní ceny se uskutečňuje dobírkou, elektronickými platbami, bankovním převodem nebo vkladem na účet prodávajícího. Při kupujících - podnikatelích se platba kupní ceny uskutečňuje vždy předem na účet prodávajícího IBAN: SK02 1100 0000 0029 4711 4026, vedený v Tatra banka, as.
7. Ostatní platební podmínky, formy / způsoby placení kupní ceny, nákup na splátky, jakož i vyhlášené slevy, výprodeje, jakož i ceník jiných doplňkových služeb, platnost akcí a platnost cen jsou uvedeny na stránkách obchodu, pod zvláštními kapitolami.
2.cena za dopravu se účtuje podle zvláštního ceníku uvedeného na stránkách elektronického obchodu pod zvláštní kapitolu, přičemž tyto podmínky však platí pouze v případě, že přepravu realizuje sám prodávající v rámci vlastní režie.
3.Při přepravě zboží prostřednictvím třetích osob - přepravců, resp. kurýrních služeb, bude přepravní přímo přefakturovány kupujícímu v takové výši, jak bylo vyúčtované prodávajícímu od toho kterého přepravce, resp. doručovatelské služby.
V rámci České republiky posíláme balíky: - prostřednictvím GLS kurýra při platbě kartou -Cardpay, přímým bankovním převodem Tatrapay, bankovním převodem, nebo koupí na dobírku. - při objednávce do České a Slovenské republiky je doručení zásilky zdarma.
4. U zboží s hmotností nad 20 kg (včetně obalu), nebo u zboží nestandardních rozměrů, si prodávající vyhrazuje právo na úpravu celkové ceny zboží na základě cen přepravního stanoveny konkrétní doručovatelskou službou. O navýšení této ceny o přepravu je prodávající povinen kupujícího předem prokazatelně informovat.
2. Prodávající odpovídá za vady zboží / výrobku, který má zboží / výrobek v době jeho převzetí kupujícím.
3. Prodávající poskytuje záruku na dodané zboží a výrobky v souladu s příslušnými právními předpisy České republiky, tj obecně 24 měsíců, kromě případů, kdy je na některých zvláštních druzích zboží a výrobků vyznačena kratší záruční doba, resp. expirační doba nebo doba spotřeby. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží / výrobku ze strany kupujícího.
4. V případě kupujících - podnikatelských subjektů se na odpovědnost za vady zboží / výrobku a na podmínky poskytnutí záruky vztahují ustanovení Obchodního zákoníku, s tím, že záruční doba pro kupujícího - podnikatele je obecně 12 měsíců, kromě případů, kdy je na některých zvláštních druzích zboží a výrobků vyznačena kratší záruční doba, resp. expirační doba / nebo doba spotřeby.
2. Uplatnení reklamace se uskuteční na základě vyplnění elektronického reklamačního formuláře (dále jen "reklamační formulář"). Reklamační formulář je přístupný na internetové stránce prodávajícího, Všeobecné obchodní podmínky, bod 9.
REKLAMACE. Stáhnout si jej můžete ZDE (.PDF)
3. Kupujici v reklamačním formuláři uvede své osobní údaje, adresu, popíše vadu zboží a uplatní své právo. Reklamaci uplatní kupující písemně na adresu: LEDDY s.r.o., Chrobakova 53, Bratislava 84101, Slovensko a zároveň zašle na adresu prodávajícího i reklamované zboží.
4. Pokud kupující - spotřebitel uplatní reklamaci, prodávající ho následujícím způsobem poučuje o jeho právech, a to v souladu se zákonem o ochraně spotřebitelů a ustanoveními § 622 a §623 občanského zákoníku,
5. Pokud kupující - spotřebitel uplatní reklamaci má následující práva:
6. Kupujíci - spotřebitel si vybere, které z výše uvedených práv si uplatňuje. Na základě rozhodnutí kupujícího - spotřebitele prodávající určí způsob vyřízení reklamace podle §2 písm. m) zákona o ochraně spotřebitele ihned nebo ve složitých případech nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku nebo služby, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
7. Potom jako prodávající určí způsob vyřízení reklamace dle předchozího bodu, prodávající vyřídí reklamaci ihned v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má kupující - spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží.
8. Pokud kupující - spotřebitel reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 (dvanáct) měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě odborného písemného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného písemného posouzení nelze od kupujícího - spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné písemné posouzení ani jiné náklady spojené s odborným písemným posouzením. Prodávající je povinen poskytnout kupujícímu-spotřebitelem kopii odborného posouzení odůvodňujícího zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace. Tím není dotčena povinnost prodávajícího dle bodu 11 těchto VOP.
9. Jestli kupující - spotřebitel reklamaci zboží uplatnil po 12 (dvanáct) měsíců od koupě a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může kupující - spotřebitel zaslat výrobek na odborné písemné posouzení. Pokud je výrobek zaslán na odborné písemné posouzení určené osobě, náklady odborného písemného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného písemného posouzení. Pokud kupující - spotřebitel odborným písemným posouzením prokáže zodpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného písemného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen kupujícímu - spotřebiteli uhradit do 14 (čtrnáct) dní ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné písemné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.
10. Prodávající je povinen při uplatnění reklamace vydat kupujícímu - spotřebiteli potvrzení. Pokud je reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit kupujícímu - spotřebiteli ihned; pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud kupující - spotřebitel má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.
11. Prodávající je povinen o vyřízení reklamace vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
12. Prodávající vede evidenci o reklamacích. Evidence o reklamaci obsahuje údaje o datu uplatnění reklamace, datu a způsobu vyřízení reklamace a pořadové číslo dokladu o uplatnění reklamace.
13. Vybavením reklamace není dotčeno právo kupujícího - spotřebitele na náhradu škody podle zvláštního předpisu.
14. Alternativní řešení sporů. Pokud nastane případ, že je kupující - spotřebitel nespokoný s vybavením reklamace prodávajícím nebo pokud se kupující - spotřebitel obrátil na prodávajícího s žádostí o nápravu a nebyl spokojen se způsobem, jak prodávající jeho reklamaci vybavil, případně se domnívá, že prodávající jeho práva porušil, má kupující - spotřebitel právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu.
Pokud prodávající odpoví na takovou žádost zamítavě nebo neodpoví ve stanovené lhůtě do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má kupující - spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení. Subjektům pro alternativní řešení sporů je Slovenská obchodní inspekce, Prievozská 32, PO Box 5, 820 07 Bratislava 27, nebo jiná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky (seznam naleznete na stránce www.mhsr.sk ) . Kupující - spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů.
10. ZÁNIK SMLOUVY
B) ODSTOUPENÍ od kupní smlouvy prodávajícího či kupujícího. 2. Podmínky a postup při odstoupení od smlouvy kupujícím - spotřebitelem:
3. Kupující - spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy u prodávajícího v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (např. Prostřednictvím emailu). Kupující - spotřebitel může použít formulář pro odstoupení od smlouvy podle přílohy č. 1 VOP, který je nedílnou součástí objednávky (resp. Objednávkového formuláře) a je zveřejněn na internetové stránce v části Všeobecné obchodní podmínky, bod 2. DEFINICE ZÁKLADNÍCH POJMŮ.
4.Lehota na odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty podle § 7 odst. 1 Zákona č. 102/2014.
5. Při pochybnostech o doručení se kupujícím - spotřebitelem odeslány oznámení o odstoupení od smlouvy považuje za doručené uplynutím času přiměřeného použitému způsobu doručování, pokud kupující - spotřebitel ví prokázat jeho odeslání na adresu oznámenou kupujícímu - spotřebiteli prodávajícím v souladu s § 3 odst. 1 písm. b) až d) Zákona č. 102/2014 nebo na adresu, jejíž změna byla kupujícímu - spotřebiteli náležitě oznámena prodávajícím po uzavření smlouvy. Pokud poštovní zásilku, jejímž obsahem je oznámení o odstoupení od smlouvy, nelze dodat prodávajícímu z důvodů podle zvláštního předpisu, oznámení o odstoupení od smlouvy se považuje za doručené dnem odeslání prodávajícímu na adresu podle první věty.
6. Prodávající je současně povinen: (i) převzít zboží zpět nebo nepokračovat v poskytování služby, (ii) bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu - spotřebiteli všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků; tím není dotčeno ustanovení § 8 odst. 5 Zákona č. 102/2014. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu - spotřebiteli platby podle předchozí věty stejným způsobem, jaký použil kupující - spotřebitel při své platbě. Tím není dotčeno právo kupujícího - spotřebitele dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím kupujícímu - spotřebiteli nebudúúčtovanéžiadne další poplatky. Prodávající není povinen uhradit kupujícímu - spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si kupující - spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení, jak je nejlevnější běžný způsob doručení nabízen prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil kupující - spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízen predávajúcim. Prodávajíci není povinen vrátit kupujícímu - spotřebiteli platby podle tohoto odstavce před tím, než mu je zboží doručeno nebo dokud kupující - spotřebitel neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.
7. Kupující - spotřebitel je současně povinen: (i) nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží (v neporušeném stavu, včetně obalu) zpět nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, jestliže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle věty první se považuje za zachovanou, jestliže bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty; (Ii) vrátit všechny doklady potřebné k provozu a užívání zboží, stejně všechny manuály, návody k použití (v českém jazyce), záruční listy, daňové doklady vztahující se ke zboží a jiné. Při odstoupení od smlouvy nese kupující - spotřebitel pouze náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, pokud si prodávající nesplnil povinnost podle § 3 odst. 1 písm. i) Zákona č. 102/2014. Kupující - spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Kupující - spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si prodávající nesplnil informační povinnost o právu kupujícího - spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 3 odst. 1 písm. h) Zákna č. 102/2014.
8. Prodávající nepřebírá vrácené zboží prostřednictvím dobírkové služby, zboží musí být ze strany kupujícího vráceno formou běžného poštovního balíku / obchodního balíku nebo zásilkovou společností. Prodávající doporučuje kupujícímu zásilku se zbožím si pojistit.
9. Kupující - spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží:
10. Při odstoupení od smlouvy ze strany kupujících - podnikatelských subjektů platí zákonné podmínky upravené v obchodním zákoníku.
2. Při registraci (vyplňování objednávkového formuláře) si kupující může zvolit, zda si přeje zasílat na jeho uvedenou adresu pobytu reklamní a marketingové propagační materiály prodávajícího obsahující informace o aktuálních výrobkových nabídkách, různých akcích, cenových slevách a výprodejích.
2. Text VOP je vyhotoven a závazný v českém jazyce.
3. VO |